portál uživatelů
softwarů Autodesk

Fusion Lifecycle: správa produktových dat (PDM)

Strojírenství   |   Fusion 360

Nechejte každého pracovat a kooperovat se stejnými konstrukčními soubory. Díky funkci PDM (Project Data Management) v softwaru Fusion Lifecycle, umožňující inženýrským týmům organizovat, spravovat, sd…

Fusion Lifecycle: správa produktových dat (PDM)

Nechejte každého pracovat a kooperovat se stejnými konstrukčními soubory. Díky funkci PDM (Project Data Management) v softwaru Fusion Lifecycle, umožňující inženýrským týmům organizovat, spravovat, sdílet a sledovat data o produktech, to nikdy nebylo snazší.

Správa dokumentů

Správa návrhových dat je stejně snadná a intuitivní, jako ukládání souborů do složek.

  • Automatická kontrola revizí, automatické zálohování.
  • Správa 2D a 3D CAD souborů: Fusion 360, Autodesk® Inventor, AutoCAD®, SolidWorks®.
  • Další projektová dokumentace: Excel, PowerPoint, PDF, DOC a další.

Zapojte inženýring do procesu

Díky Fusionu se může návrhové oddělení snadno zkoordinovat s následnými procesy.

  • Správa procesů BOM a ECO.
  • Centrální zdroj sdílených dat.
  • Porozumíte tomu, kdo, kdy a proč provedl nějakou změnu.

Zobrazení 2D a 3D souborů

Fusion zlepšuje spolupráci a komunikaci tím, že usnadňuje všem, aby viděli a pochopili vaše návrhy.

  • Online zobrazení modelů a výkresů na webu přináší detailní vizualizaci rovnou v prohlížeči.
  • S podporou více než 50 formátů souboru můžete prohlížet, sdílet a kontrolovat návrhy jak s celým týmem, tak s dodavateli.

Třídění a revize dokumentů

Fusion vám usnadní komunikaci a pomůže získat zpětnou vazbu od vašich projektových partnerů v reálném čase.

  • Nahrajte libovolný soubor, vytvořte odkaz a váš 3D model nebo 2D výkres můžete okamžitě sdílet.
  • Získejte zpětnou vazbu v jednom centralizovaném místě od několika recenzentů místo použití e-mailů, tabulek a schůzek.

Rychlé nalezení informací

V programu Fusion Lifecycle najdete požadované odpovědi jediným vyhledáváním.

  • Rychlé nalezení informací o projektu z různých zdrojů (modely, komplexní sestavy, faktury či související dokumentace) a jejich třídění.
  • Díky využití cloudu má váš tým bezpečný přístup k potřebným datům kdykoliv a odkudkoliv.
  • Vyhledávání dat v e-mailech, tabulkách a sdílených složkách již nebude znamenat ztrátu času.

Zjistěte, jak může PDM pomoci vaší firmě.