portál uživatelů
softwarů Autodesk

3ds Max

Podobně jako Revit či Inventor je i 3ds Max produktovou špičkou ve svém odvětví. Využívá se ve většině oblastí zábavního průmyslu od animací až po hry či filmy. Jeho implementované funkce a nástroje umožňují vytvářet projekty, kde jediným omezením může být pouze vaše představivost. 3ds Max obsahuje řadu modelovacích technik, vizuálních efektů a materiálů, za zmínku stojí část Fluids. Použitím Fluids můžete nasimulovat pestrou škálu tekutin, od vody přes med až po lávu. Během simulace ovlivňují objekty tyto tekutiny v závislosti na její viskozitě. V případě potřeby je možné rozšířit i o aplikace třetích stran. Renderování pak zajišťuje integrovaný pokročilý render engine Arnold. 3ds Max umožňuje převést vaše výtvory do rozšířené nebo virtuální reality pro skutečnější prezentaci.

 

 

3ds Max se objevuje v balíčcích produktů AEC Collection a MFG Collection, kde obstarává vytvoření fotorealistických prezentací vašich Revit projektů nebo modelů z Inventoru. Zejména oceníte zobrazení se materiálů, simulaci světla, jak umělého tak přirozeného. Další výhodou je rychlé vytvoření „života“ okolo vašeho projektu, generování osob, infrastruktury a zeleně.

 

 

 Co 3ds Max umožňuje:

  • Volné či parametrické modelování
  • Vytváření animací a vizuálních efektů
  • Fotorealistické prezentace
  • Renderování pomocí enginu Arnold.

 

Systémové požadavky

Procesor

64-bit Intel® nebo AMD® vícejádrové procesory podporující SSE4.2*

Grafická karta

Seznam podporovaných karet pro vaši verzi na tomto odkaze.

RAM

Min 4GB / Doporučené 8GB a více

Místo na disku

9 GB

 

*Jestli procesor podporuje SSE4.2 instrukce naleznete pomocí nástrojů Intel® Processor Identification Utility nebo například CPU-Z.