Články
Heterogenní scény v Autodesk VIZ
Autodesk VIZ (navazující na dřívější 3D Studio VIZ) je modelovací, rendrovací a animační software pro vytváření fotorealistických vizualizací a animací v architektuře a designu. Vlastní tvorba scény j…
Efektivní modifikace adaptivního modelu, 2. díl – Prvek nebo náčrt?
Základem modelování pro tvorbu modelu jsou konstrukční prvky, ty lze vytvářet několika základními postupy, které definují topologii vytvářeného modelu: ·Modelování pomocí předdefinovaných a uživatelsk…
Tvorba a úprava objektů, 12. díl – nastavení tlouštěk čar
Nastavení aktuální tloušťky čáry Všechny objekty jsou vytvořeny pomocí aktuální tloušťky čáry, která je zobrazena v seznamu Tloušťka čáry v panelu nástrojů Vlastnosti objektu. Aktuální tloušťku čáry l…
Pronikáme do tajů adaptivního modelování, 1. díl
Dostupnost kvalitní a dostatečně výkonné výpočetní techniky v posledních letech umožňuje využívat efektivnější postupy v oblasti počítačového navrhování a přípravy výroby. Nový výrobek se stává virtuá…
Dynamické bloky v AutoCADu 2006, 2. díl
Jak vytvořit dynamický blok Dynamický blok se tvoří v novém Editoru bloků ať už z existujícího bloku, nebo ze samostatných objektů. Když je blok otevřen v Editoru bloků, můžete vybrat a editovat jedno…